klurixlover

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnea - 27 augusti 2012 13:54

Hej!kommentera

Av Linnea - 25 augusti 2012 12:53

Hej!


Jag kommer skriva mycket fakta om djur och planeter och så

i denna bloggen. Jag vet ej om ni kommer tycka det är så spännande

men det är så att jag älskar värkligen djur.

Själv har jag en hund hemma som heter Hera hon är jätte snäll och 6 år gammal.

  '


Här är min katt Jessie eller det var min katt tyvärr finns hon inte längre hon blev 17 år gammal och det är ju väldigt

mycket för en katt men jag kommer aldrig någonsin sluta älska henne.

__________________________________________________________________________________________


I varje inlägg som jag skriver fakta om djur eller något så kommer en bild vara med antingen från internet eller från

mitt bildarkiv.


_______________________________________________________________________________________________________


Visste ni att jag har haft två hundar och två katter samtidigt.

Min ena hund Charlie som vi hade va jätte bra vän med våra katter Kasper och Jessie.

Jag kan skriva va det var för raser på våra husdjur.


Bina= Schäfer

Charlie= Goldenretriver

Jessie= Norskskogskatt

Kasper= Norskskogskatt.


Måste tyvärr sluta nu för jag ska kolla lite på tv.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards