klurixlover

Alla inlägg under december 2012

Av Linnea - 22 december 2012 10:44

Inte den bästa bilden! Syns inte så tydligt:(!

Av Linnea - 22 december 2012 10:41

Hej! Här kommer lite bilder på Hera som jag tog nu på morgonen! Sista bilen är från igår!

Av Linnea - 22 december 2012 10:36

Hej nu hade jag tänkt visa lite av mitt rum! 1:a bilden=min dörr utifrån 2:a bilden=min dörr inifrån 3:de bilden= min TV 4:de= min whiteboard 5:de= min säng 6:de= min lampa 7:de= garderoben 8:onde= mitt skrivbord! Gå in på bloggen http://sossoalle.blogg.se deras blogg är super duper bra!

Av Linnea - 21 december 2012 19:28

För första gången en videoblogg på denna blogg som jag hoppas att många är intresserade av att se! Tänkte göra ett jul eller nyår video också vi får se! Men jag önskar er GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Av Linnea - 21 december 2012 07:46

hej här ligger jag i sängen och är lite lat! Jag hade tänkt att visa lite bilder!

Av Linnea - 20 december 2012 11:23

Hello hello! Tha´t here are my dog´s best friend on photo!

 

Pelle päron!

Av Linnea - 20 december 2012 11:16

Hello again! Here coming a photo on Klurix!                 i love you forever Klurix!

You are the nice pony for me forever!

What more can i saying for you!

I coming al love you forever!

Av Linnea - 20 december 2012 11:06

Tjäna allihopa!


Jag sitter här i skolan och har pysslat lite och har haft avslutning i idrottshallen. Vi får jobba med vad vi vill och till och med hålla på med datorena det här är en av det bästa skoldagarna på året!

Eftersom att man inte behöver jobba matte eller något såndär!  

Vi har inte änns våran lärare i klassrummet så inget kan hindra mig från att blogga haha!

Efter lunch vid typ 12 tiden kommer jag ta bussen hem som går 12.10 och vi äter ju lunch 11.30 så jag har ju lite tid på mig! Bilden där uppe är fotad av: Elin Rejment som är skötare på Jonatan.


Det här var typ dagens bloggning eller vad man ska säga och kom ihåg nu fråga, fråga, fråga på frågestunden. Nu ska jag lyssna på Onedirection jag älskar dem!


Hejdå!

Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards