klurixlover

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Linnea - 7 oktober 2012 19:46

Idag börjar nya avsnitt på Solsidan som jag ska kolla på och Solsidan börjar om en kvart ungefär..( Obs! Det här kommer låta konstigt hoppas att ni inte tror att jag är knäpp eller jag är knäpp men jag har ingen konstig sjukdom)








Har ingen bild från Solsidan så ni får en annan bild istället. Kommer inte på så mycket att skriva så ni får väl Önska inlägg det är bara att Önska.

Av Linnea - 7 oktober 2012 10:38

Det e synd om min lilla ponny som har sommar exem och blir svettig när han går lekion. Han har kliat av sig sin man och lite av svansen och pälsen det är jätte jobbigt att se hur han lider av att han har exem. Ni har inte en ända anning om hur mycket jag tycker synd om min ponny. Jag önskar att ridlärarna kunde smörja in honom med någon salva eller något så att han slipper lida så himla mycket. Kolla in hans man på bilden så förestår ni kanske lite mer.

Av Linnea - 7 oktober 2012 10:31

Om ni vill att jag ska ha en ny header så får ni rösta vilken bild jag ska ha på min header.

Av Linnea - 7 oktober 2012 09:53

Klurix my pownie har sommar exem.

Av Linnea - 7 oktober 2012 09:51

Här är en bild på Hera och Klurix som är dem underbaraste på hela Jordklotet!

Av Linnea - 7 oktober 2012 09:46

Känner att jag inte får så många kommentarer här på min blogg.
Jag skulle bli väldigt glad om jag fick lite kommentarer lite oftare kanske.
Jag hoppas iaf att det är någon som läser bloggen att jag inte bara sitter här och skriver inlägg som ingen läser.
Så jag har en eller flera frågor till er läsare som jag jätte gärna vill ha svar på.

Här kommer frågorna:

1. Hur ofta läser ni bloggen http://djurbloggning.bloggplatsen.se?

2. Läser ni bloggen utan att kommentera?

Jag önskar ha svar på helst båda frågorna men ni får svara på vilken ni vill dem är ju nästan lika.

Hoppas ni inte tror att jag är arg det kanske låter som om att jag är arg men jag är apsolut inte arg på någon av er.

Av Linnea - 7 oktober 2012 09:10

Bild lånad från ridskolans hemsida.

Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards