klurixlover

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Linnea - 13 januari 2013 15:11

Hej bloggen!


Nu hade jag tänkt berätta om hur den här dagen har varit!

Det började med att vi skulle ut och åka längdskidor fast det var bara mamma som ville det så då gjorde vi inte det! Sen när mamma hade tänkt att göra det själv så var jag och min storebror ute och åkte pulka och innan mamma åkte frågade hon oss om vi ville hänga med och åka pulka i Alby medans mamma åkte längdskidor fast påväg mot Alby såg vi folk på isen och då ångrade vi oss och ville gå ut på isen istället. Fast efter en liten stund när vi redan hade gått ut på isen så ville mamma till Alby och åka skidor på spåret och då åkte vi hem igen och när vi var hemma så var det bara mamma och min storebror som ville åka längdskidor och det slutade med att pappa och jag ville vara hemma för vi hade fått nog av att åka fram o tillbaka!


 

Så här har min dag varit ganska körigt asså! 

Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards