klurixlover

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Linnea - 7 februari 2013 17:27

  Kom på att jag bara har bilder på Klurix. Och jag vill ju ha lite bilder på typ alla hästar så kanske på Söndag ska jag till stallet och fota lite hästar och då kör jag igång med Veckans häst. Men först måste jag be mamma om två saker så Hejdå sålänge!



Av Linnea - 7 februari 2013 17:19

Hejhej!


På Onsdag nästa vecka den 13/2-2012 är det Romme som gäller, jag åker med skolan för det är ju vinteridrottsdag. Det man kunde välja på var Vinterpimpel fiske, Skridskor, längdskidor och Romme. Och jag valda såklart Romme. Dagen efter på Torsdagen alltså så kommer dem som var i Romme få börja skolan typ halv elva eller halv tio, kommer inte exakt slutar vi 14.45 Fett skönt det var att få sluta tidigare på den längsta dagen, fast det hade varit skönare att få sluta typ 13.30 på Fredag istället, så kan man bara gå hem och slappa.  

Här fick ni en bild på Klurix.


Förrästen hade tänkt att köra igång med VECKANS HÄST/PONNY.

Börjar snart.......


/Hejdå

Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards