klurixlover

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Linnea - 22 februari 2013 15:58

Den här ponnyn är ju självklart den sötaste ponnyn på denna jord. Det finns apsolut ingen sötare, gulligare, bättre, snällare än denna ponny...                                                          

Älskar värkligen denna ponny

Av Linnea - 22 februari 2013 15:51

Hejhej!


På Söndag hade jag tänkt åka till stallet och fota lite hästar i hagen, både storhästar och ponnyer. Så därför undra jag om ni vill att jag ska fota nån speciell häst som ni vill ha bild på. Om ni vill att jag ska fota nån speciell häst/ ponny så är det bara att kommentera och säg då vilken häst ni vill ha bild på.


Det är inte säkert att jag får bild på exakt alla önskade hästar, för jag kommer ju inte att gå runt hela hagen för att fota en speciell häst. Men för er som har fått bild på eran häst kommer jag självklart ladda upp bilderna på bloggen så får ni se bilderna jag har tagit.


 

Här får ni en bild på " Finals och Globus "



Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards