klurixlover

Alla inlägg under september 2012

Av Linnea - 23 september 2012 15:06

Tycker iäntligen inte om att det ska vara så avancerad design på rubrikerna så den jag har nu är jag ganska nöjd med

jag ska fortsätta att kolla lite och se vad jag ska ha för design så kommer jag skriva upp de snyggaste jag hittar! Dessutom ska det vara tydligt att läsa rubrikerna så jag tar det jag tycker blir bäst!

Av Linnea - 23 september 2012 14:35

Hej! Nu kommer jag skriva lite frågor så får ni svara som ni  tycker. Om det ska vara lättare för mig att se vilket svar du har skrivit asså om det står typ Fråga 1. Vad tycker ni om mina bilder? Skriv då innan erat svar 1. erat svar!

Om ni inte förestår kan ni göra på något annat sätt men bara så att jag ser vilken fråga du har svarat på!

 

Fråga1. Vad tycker ni om min header?

Fråga2. Ska jag ha bara text som header?

Fråga3. Ska jag ändra bild på min header?

Fråga4. Vad känner ni till för program som man kan göra headers i?

Fråga5. Ska jag ändra någon design på bloggen isåntfall vad?

Fråga6. Är det tjatigt när jag skriver många inlägg samma dag?

Fråga7. Vad vill ni att jag ska blogga om?

Fråga8. Vad är det mest onödigaste inlägget jag har skrivit här på bloggen?

Fråga9. Vill ni att jag ska skaffa en bättre blogg här på bloggplatsen isåntfall vad tycker ni den bloggen ska heta

och handla om?

Fråga10. För att det ska bli mer intressant för er att läsa den här bloggen vad gillar ni mest att läsa om?

Fråga11. Önskar ni något inlägg isåntfall vad?


 

Fråga12. Är det någon som känner att den vill dela blogg med någon så kan ni alltid fråga mig om ni känner

för det!

 

/ Linnea E

Av Linnea - 23 september 2012 13:56

Hej!


Har precis kommit hem vi har varit och schoppat lite först var vi på Hööks där köpte jag ett par ridstrumpor och sen

köpte jag ett par nya ridvantar och till sist köpte jag ett nytt fint schabrak till Klurix blev riktigt nöjd

faktiskt. Jag kollade också på en mössa och en grimma och funderade på om jag skulle köpa det eller inte fast det får

väl bli någon annan gång som vi är på Hööks.   Här brevid är schabraket jag köpte till Klurix vad tycker ni?



Imorgon kommer jag fota när klurix har sitt nya schabrak på sig så visar jag upp bilden här på bloggen!


/ Linnea

Av Linnea - 22 september 2012 18:20

Klurix är bäst

Av Linnea - 22 september 2012 09:25

Av Linnea - 21 september 2012 15:24

Hade tänkt att köpa ett schabrak till Klurix som ser ut såhär. Vet ej vilken jag ska köpa. Vi får väl se.

Av Linnea - 20 september 2012 07:37

Godmorgon! Sitter på bussen påVäg mot skolan. Det första jag kände när jagGick ut var att de va kallt så gick in igen och sattePå mig mössa och vantar och de hjälpte lite grann.Dessutom börjar jag bli förkyld för jag har lite ont i Halsen vilket jag hade igår också. Usch vad jobbigtSitter brevid min kompis här på bussen och lyssnar På en bra låt. ( mobilblogg )

Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards