klurixlover

Alla inlägg under september 2012

Av Linnea - 18 september 2012 15:37

Såg igår att Klurix hade kliat av sig all sin pannlugg.Det är ju så synd att han har Exem. Jag kan tyvärr inte Sätta in bilder när jag mobilbloggar. Men jag ska Föresöka göra det från datorn någon dag. Så att ni vet!

Av Linnea - 18 september 2012 07:42

Häst: LadyÖvning: Sitsinverkan 0123Ridlärate: ThereseHur gick det: väldigt bra

Av Linnea - 15 september 2012 08:49

Hej allihopa! Just nu bloggar jag från min Mobil. Ligger här i soffan med min Jumpsveet påMig. Kan tyvärr inte lägga upp någon bild från Mobilen ni överlever nog.

Av Linnea - 14 september 2012 11:23

Ska jag ändra något isåntfall vad?

Vad är bra med min design och vad är dåligt?

Är temat ok?

Är rubrikerna ok?


Var ärliga och skriv vad ni tycker om min design.

Ni får skriva vad jag kan ändra.


VAR ÄRLIGA!

Av Linnea - 14 september 2012 11:16

Ni får kommentera vad ni vill oavsett kommentar så blir jag glad. Så ni kan skriva vad ni vill om ni vill jag tvingar ingen även fast jag skriver att jag vill ha många kommentarer!

 

Av Linnea - 14 september 2012 10:57

Vad har du på dig?

Just nu har jag på mig kläder


Hur mår du?

Jag mår bra!


Vad önskar du dig just nu?

Jag önskar att Klurix var min alldeles egna ponny.

 

Vad har du ätit idag?

Idag har jag ätit flingor med mjölk en rostad macka och ett glas Juice.

Vad ska du göra imorron?

Det är hemligt

Vem saknar du?

Jag saknar Klurix

 

Senaste köp?

Det måste nog vara tandkrämen till Hera som heter Dentastix


Vad skrattade du senast åt?

Kommer inte ihåg jag skrattar åt så mycket saker.

Vad grät du senast åt?

Jag grät igår när min brorsa retades med mig så blev jag skit förbannand.

 

Vem sov du senast med?

Min mamma när jag hade exem.

Vad läser du just nu?

Jag läser en bok som heter Klara för start.

Senast sedda film?

Avatar

 

Vilken svordom använder du mest?

Jag vet inte om det är någon svordom men det är någ Skit också.


Vem var det senast som ringde dig?

Mamma eller pappa tror jag.

Vilken är din favorit frukt?

Röda äpplen

 

Vad är du rädd för?

Åska och blixten

Vart vill du åka just nu?

Grönalund


Av Linnea - 14 september 2012 10:45

Hej om ni vill får ni kommentera vilken bild som är snyggast.             

Woop blev fisst många bilder som jag redan har lagt upp i min lilla blogg!


Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards