klurixlover

Alla inlägg under september 2012

Av Linnea - 14 september 2012 10:38

Hej allihopa!


 

Angående Veckansdjur så tror jag att det kommer att få bli Månadens djur istället jag vet inte när jag har tid att

blogga! Jag vet att jag bara har haft en veckans djur men jag känner att jag inte hinner jag har ju läxor som jag måste lära mig och så måste jag plugga lite matte så att jag inte ligger sist. Dessutom är jag i stallet tre gånger i veckan och Scouterna har jag på Onsdagar. Men idag när jag är ledig så kan jag ju!


 

Hej då! Ni får jätte gärna kommentera!

Av Linnea - 14 september 2012 10:20

Hej allihopa!

Denna vecka är katt veckans djur!

 

Det finns väldigt mycket olika katt djur som till exempel

Tiger och lejon men Tiger och Lejon är inte de ända katt djur det finns minst 1000 tals mer på hela Jordklotet.

Med små katt djur alltså husdjurs katterna finns det väldigt mycket raser av en av alla 100 tals raserna

är Norskskogskatt, Bombay och Ragdolla, En av dem här raserna jag just skrev finns på bilden gissa om det är Norskskogskatt, Bombay eller Ragdoll. Jag anar att det inte är så svårt att lista ut vilken ras man ser ju det på färgen! Jag avsöljar svaret i ett annat inlägg.

Vissa katter är inne katter och vissa är ute katter men katten som är på bilden var en inne katt!

Om ni kollar i mitt första inlägg så vet ni vilken ras och vad den heter så det skriver jag inte i det här inlägget!

Men en sak kan jag säga, Ni behöver inte fråga när den här lilla kisse missen föddes för det har inte jag någon anning om!

Orkar Seriöst inte skriva mer vi ses någon annan gång.


Hej då!

Av Linnea - 14 september 2012 10:15

Hej!


Idag är det Studiedag så jag är hemma och tar det lungt och dessutom regnar det mycket.

Om det skulle varit soligt skulle jag varit ute och lekt med min hund nästan hela dagen.

Men eftersom att det regnar så sitter jag här framför datorn och är osocial.  

Jag tog bara en liten bild på några fina blommor.

Jag har inte så mycket att blogga om så då får jag väl komma på någonting att skriva om!


Ha en fortsatt bra dag:)

Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards