klurixlover

Alla inlägg under september 2012

Av Linnea - 19 september 2012 15:34

Fick Lady i Måndags

Av Linnea - 19 september 2012 15:11

Är hemma nu och ligger och kollar på tv ärEn av mina favvo program Phineas och FerbInte så bra avsnitt men ska föresöka gå ut med Hera så att hon får kissa lite. Tycker det ärSå skönt att bara vara lat. Kommer nog leka medHera lite när vi ändå är ute. Men jag vill ju vara Lat det är så skönt. Angående våran skolbuss önskar jag Att min skola var närmare så att jag kunde gå. För Chaufförerna är så dåliga på att köra. Känns som om detBörjar bli lite för långt. Jag avslutar mitt inlägg HÄR!

Av Linnea - 19 september 2012 14:20

Av Linnea - 19 september 2012 13:18

Nu svarar jag på min kompis kommentar. Svar: Tack så mycket!

Av Linnea - 19 september 2012 13:16

Av Linnea - 19 september 2012 07:57

Har inte så mycket att blogga om så niFår önska inlägg. Det är ju trots allt ni somLäser. Så ni får önska inlägg så att jag skriver något som Ni tycker är roligt att läsa om. Tex kan jag skriva en Rolig berättelse om ni tycker det.

Av Linnea - 19 september 2012 07:50

Hej! Som ni säkert har sätt på Rubriken så får ni Lägga in en liten kommentar eller fråga!

Av Linnea - 18 september 2012 19:22

Hej! Angående Lögner ska jag säga vad jag tycker omSånt!Asså jag tycker inte man ska hålla på att Prata lögner elr ljuga. Om man vill ha vänner ska manInte hålla på att ljuga och sånt då är det inge roligtAtt vara med den som håller på så. Jag har en kompis som Ljuger och pratar lögner om en annan kompis.Jag vill inte nämna vilken person det är som Håller på så. Alla ni som gör så gör inte det igen ni felorar Bara kompisar!

Presentation


Jag är en tjej som rider och jag älskar alla sorters djur förutom sniglar jag hatar alla sorters sniglar gillar inte dem mer än 0% alltså gillar inte jag sniglar ett dugg!
Ponnyn i headern då!
Jo ponnyn som är i min header heter Klurix och han är ett j

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trögt

Hej! Nu hade jag tänkt ta upp en liten sak angående min video! Min video håller på att laddas upp men den är inte klar en och det tar grymt lång tid!

gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards